Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

28 Ogos 2009

tiada kata

dia diam
tiada sebutir suara
begitu,
aku sudah tahu

dia bersuara
tiada ada jeda
begitu,
aku jadi suka

dia tidak bilang cinta,
dia tidak ucap rindu,
dia tiada kirim kasih,
begitu,
aku tahu

dia pergi demi cita
meninggalkan cinta
dlm perit juga duka
tahukah dia,
cinta sejati hanya pd Illahi?

dia cerdik pandai
sungguh, dia bakal mengerti
dia bakal mengerti

tiada ucp selamat tinggal,
tiada pesan jg diri,
tiada kata mnghilangkn resah,
padanya,
aku titipkan pesan,
'jaga diri'
'rajin rajin buat pahala, mati masuk syurga'
aku pohon dia memahami
dia pasti memahami

maaf,
tiada kata bisa dibuat janji
tiada ungkap dpt ku patri

tapi percayalah,
Tuhan Maha Mengerti
Dia pengatur segala
cuma jgn lupa
mengirim doa!

berdoalah

p/s: bai

Tiada ulasan: