Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

18 September 2009

kampong

salam dan hai.


alhamdulillah. dah sampai pun aku kt umah.yay yay. sgt lega. finally, i'm done dgn suma kja2. tinggal lah tinggal wahai kerja. letih. dlm 2 minggu ini, tidur sgt trganggu. dah dekat dekat nk subuh baru kja nak abis.rs mcm batman pun ada.mlm brjaga.pagi petang pun brjaga.alala. ai.tadi ayah dtg amik. ayah xmkn nasi pun utk bukak puasa. dia kata kenyang. tadi balik, berhenti kat gurun sebab ayah kata dia nk p toilet. pastuh tgk2 ayah dh beli nasik berlaukkn ikan keli dgn telur mata. 10 minit selepas itu, ayah selesai mkn. habis satu pinggan. nampk sgt rindu kat aku wuhuhuuhuuuu ;)) . tadik, mama dtg amik. smpai smpai sj depan entrance, luruh jantung aku tgk muka penat mama, tgk muka letih ayah. dgn tangan brbondong2 bw barang, aku gagahkn diri jugak nk slm dgn mama ayah. semata-mata sebab nk dtg amik aku, mama ayah trlepas peluang nk brjemaah dgn haron din di prsmian masjid baru kt kampung aku. baru klmarin lepas ayah talipon aku dgn nada xtrmly xcted dia sebab haron din nk dtg kampung. bunyi mcm semangt waja nk p jemaah sekali nk curi barakah haron din. tapi xdpt.melepas. ;( sebak jugak la aku. rs mcm brsalah. tapi aku tgk ayah mama hepy sebab spt jumpa aku, aku buang rs brsalah jauhjauh. aku dh ckp nak balik dgn bas, ayah xbagi.bukan salah aku la kan,kan,kan? smpai sj rumah, aku terus seret seret eh sepak bagasi bagasi berat aku.letih dowh.masuk bilik.baca paper, kbiasaan aku sejak brumur 13.aku akn update diri sndri dgn brita yg xsempat aku bc evn mata dh ngantuk tahap basikal. dh selesai, aku brganti baju. bukak almari baju yg dh lama xjumpa. tudia.jumpa.baju oren versi dubai tu jugak aku pilih.baju lusuh oren pooh yg aku beli di pdg besar itu sgt damai. *senyum*. rumah memang tempat aku. saya dh pulang ke tempat saya finally. anda, bagaimana? ^_^. duhai hati, tenang tenang utk 7 hari ini.

p/s: ok. entri ini ditulis dgn mood raya ceria. yay! :) eid mubarak guysssss

Tiada ulasan: