Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

21 Julai 2010

off-track

hai diari virtual *bajet ayat blogger berdiari tehehe* aku trlalu over letih habis buat lesson plan utk Maths mock teaching, aku memengsankn diri selama 4jam straight. padahal aku belum 'Isyak dan aku set alarm on pukul 1.30 am oi nak bangun solat, tapi syg seribu kali sayang, aku taksedar bila masanya aku off kan jam aku tehehehe. trlalu letih weh. mn dgn mock teaching punya task, practice lagi adoi. akhirnya ni la aku. aku trjg jam 4.23 am dan secara takut2 keluar pergi ambil wudhuk nak 'Isyak. kang lmbt kang aku kena jamak dgn Subuh kan. dh tu iron uniform smpai aku dh takboleh tidur balik dan aku pun mengadap la Orang Biasa mcm biasa. eh penat la pulak menulis dh la nanti aku smbung bai. lately, aku kerap hilang track sebab dibayangi perasaan remaja nk cecah 21. bai. aku nak pi Subuh dulu la. bai bai

3 ulasan:

Hzwan Hammad berkata...

kita dh semakin tua la cik fatin..huhu

ftn berkata...

tu hang. aku masih remaja tehehehe :DD

Hzwan Hammad berkata...

haha..aku lg muda dr hg kot..so sapa y rmja??haha..