Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

28 Januari 2011

OMO

Assalamualaikum. dan hai! Been busy. Eh mcm repeat ayat di entry lepas pulak tapi haah, memang busy pun. Sebab semester ni ada praktikum,jadi semua assignments dan presentations pun kena habiskan before March. Dgn teaching-aids lagi adoi eh tak baik mengeluh. Tapi itu lah, bukan senang nk jadi cikgu lagi lagi pendidik. Kata seerti yg berbeza definisi. En. Saiful quote satu ayat ni dr anon yg berbunyi, 'A pure teacher has to teach something but a good teacher has something to teach'. Ermmm, ayat motivasi ni kena simpan kejap dlm hati. Dan sekolah yg aku dpt adalah Convent Greenlane School. Tapi dgr cerita, semua nama kena shuffle balik sebab ada problem so, sekolah mn jd tempat prac aku masih taktahu. Scary kan nak pergi sekolah? Aku taktahu sama ada aku dpt ke tak apply all those classroom management subject, teaching's methodologies yg aku belajar. Sesak fikir. Kalau budak budak buli aku cemana haa siapa nk jwb? aku buli depa tak apo la kan. hishhh.

Tu update pertama. Updat kedua, aku tgh pening fikir tajuk esei assignment Education. 1000 words okayyy. Adoi...ada empat tajuk, aku rs nk pilih tajuk 'Kelas Sosial' jadi subject. Utk punca brlakunya Ketaksamaan Peluang Pendidikan. Eh laaa baru aku perasan update aku pasal kerja sekolah dh dua perenggan aarghhhh boring boring tukar.

Okay next. Excited yay! Nak balik rumah tgk babies! Miley dh mlahirkn anak tau...Haa. Habis dh penat mata trpandang proses mengawan dia dgn suami dia Mickey hahaha euwwww dpt jugak anak, ingatkn mandul. Been thinking to name them as Mica/Maggy and Milo/Meter. Am proudly announce that, Miley now is a mother of two! hehehe. Dulu tecik sj tergedik gedik. Haa Miley hang tak boleh tgedik gedik dh, dh ada anak ni kena behave banyak, malu je dekat anak anak kalau tgedik gedik kn. Jgn risau, Mickey tak cari lain punya sebab hang selim lagi okayyy

Okay dh bai. Nk browse journal/articles utk subject Education. Pastu balik ni kena berair mata darah buat Edu's presentation yg mcm eeeiiii yg mcm eeeiiii menyampah la nk ckp. Okay bai sungguh sungguh.