Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

13 April 2011

hapdet

Assalamualaikum. Its been ages kan aku cerita tentang cerita hari hari. Byk benda nk cerita tapi taklarat nk menaip. Tapi bila dh takmenaip rs terseksa jiwa raga pulak sebab menulis dh jd passion kedua selepas reading. Bckp pasal reading dh dua buku aku beli. Dan haah takpayah meneka memang dua dua pun belum baca. Eh sorry tiga haah tiga ha kan dh lupa. Dua buku agama satu buku humor. Tehehe humor wajib ada ye budak Fatin ni kan.

Okay aku bagi point la. Sejak sejak sibuk semua benda pun nk asap kan.

1. Okay Ayah dh sihat. After a month hes been hospitalized because of the virus infection Pheuwwwww Thank God Alhamdulillah syukur nikmat Malaysia maju rakyat selamat aaaaaa aaaaa eh sorry emo. Please I dont want to talk about this anymore k.

2. Hopefully everythings back to normal! Hopefully. Tapi waktu Ayah sakit la semua benda berubah. Semua org berubah. Aku jd makin matang dan Izzati terus pandai drive. Adik adik lain semakin pandai nk jd considerate people. Alhamdulillah. Mama semakin mithali dari hari ke hari.

3. Skrg tgh praktikum. 2 days more to goooooooooo!!! Yahooo. Aku dh penat nk tidur tunggang langgang. Aku dh penat beli kad manila utk buat teaching aids. aku dh penat pecah kepala fikir lesson plan yg kena buat every single day! Every single day okay! Aku dh penat menjerit di kelas selama 8period per week weh dh penat. Tapi utk pengetahuan kamu, aku ada lagi baki 5bulan praktikum utk next next semester. Aku harap kamu faham kalau selepas ni aku tinggal isi dan tulang ataupun aku mengembang jadi ballon either two la kan ataupun aku dh bertukar jd zombi mcm dlm game favorite aku 'Plant vs Zombie'. *insert the winning zong here* We dont want zombies on our lawn oh yeah oh yeah eh pardon. Lately aku makin emo kan gahhhh

4. Skrg aku tgh berulit dgn timbunan kerja. Takperlu lah tanya ke mana aku menghilang atau pun mencari teman bergosip. Aku dh tak ada masa utk semua tu. Semua benda pun taknyempat. Ada sj hari aku tak tidur dan paginya dh kena mengajar. Ada harinya aku tidur selang sejam dgn tangan menggenggam talipon bimbit. Aduh dh rasa mcm org tak ada arah tujuan hidup dh pun. Mujur ada secebis iman yg boleh keep me sane. Terima kasih Allah walaupun kdg kdg aku melupakan kau *okay part ni sedih*

5. Okay bai. Aku ada kerja lagi ni ah benci. Nk plan pair teaching plus journals plus portfolio plus assignments plus tidy my messy room! plus update record book plus etc etc etc.

6. Jumpa lagi kalian di waktu ada kesempatan. Doa aku dlm diam okay?


xoxo!

1 ulasan:

Hzwan Hammad berkata...

skrg org layan angry bird la. hehe
anyway alhamdulillah ayah hg dh kuaq hspital. aku xtau plak psal ni..