Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

26 Mei 2011



Assalamualaikum! YAHOOOOOOOO exam dh habis. Maka dh tamat la pengajian aku di semester 5 dlm program ijazah sarjana muda pendidikan/ Rem Edu amboi kemain pnjg nm nya. Segala suka duka pahit payau tawar semester 5 dh terhadam sedikit demi sedikit. Parut masih berbekas. Yg mana yg baik aku baik kan lagi. Yg mana yg buruk, aku harap aku dpt buang buangkn. Aku harap, aku dpt guna cuti aku yg ala seciput 3minggu ni utk settle semua benda before start off dgn new semester. Next semester, semester 6. Praktikum 2bulan. Dan my next school gonna be, SK Sungai Nyiour haaa kemain klasik nama sekolah aku. Semoga aku tidak lah berasa derita sgt pada semester depan. Semoga dugaan dugaan yg dtg di sem depan dpt aku tangani dgn hati yg waja, dan sentiasa bermanis muka. Semoga dugaan tidak menjauhkn aku dari Allah malah makin mendekatkn. Malah makin menguatkn iman. Semoga. Dan semoga semua mimpi ngeri yg pernah ada dlm hidup aku hilang dan terbang. Semoga mimpi mimpi indah menyinggah dtg dlm setiap tidur aku.







p/s: I hate copy-caters. And I hate desperado too! Guess you know why. Because everyone did.

4 ulasan:

Hzwan Hammad berkata...

jelosnya tgk hg dh cuti. aku lmbat lg nak cuti. huhu

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

fatin, aku lalu maktab ank tadi masa p penang!!!! oh yeah enjoy your holidays~

ftn berkata...

Hzwan; Sekejap je eden cuti haaa

Nie; Awat taksinggah!!! Thanks! :D

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

fatin:: kalau la aku drebar bas tu~~