Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

25 Julai 2011

quickie!

Assalamualaikum. Hai! Sj curi curi update belog hihihi.

SUMMARY;

1. School awesome sampai rs taknak blah dr sekolah ni. cikgu semua ohsem, murid2 ohsem semua la ohsem. cikgu versi baik baik dan gila gila jadi tekanan kerja tu ibarat angin lalu. Hari2 mkn durian atau rambutan dekat bilik guru. Murid murid pula ala comel comel nakal. dah la comel, cute pulak tu eh sama la kan.

2. Rumah sewa ohsem! Taksbr nk smbut Ramadhan dekat sini. Dekat rumah sewa, bond aku dengan kwn kwn jadi lagi close. Mcm adik beradik sedarah sedaging lagi hebat dr versi psahabatn yg dulu dulu. Sama sama stay up sampai 6pagi buat rncgn pelajaran dan alat bantu mengajar, sama sama susah masak dan cari makan, sama sama kemas rumah, sama sama bgilir kongsi hanger dan penyepit baju, sama sama lepak mengomen tengok cerita Annisa tentang takpatut Farid buat mcm tu atau padan muka Anna atau jahatnya Shila. Bond yg sgt dirasa sebab 24hours asyik tgk muka sama. Kalau dekat hostel mcm org org sikit.

3. Praktikum? Alhamdulillah. am doing fine! Dua kali observation dgn lecturer, aku dpt markah yg ehem agak boleh disenyumkn apabila tengoknya tehehehe. Tapi hep ada 4 kali lg observation! bdebar mak tau!

4. Berita panas? Adoi. Byk la juga. Berita panas ni la yg bikin aku bdebar debar. Entah apa la hai cerita Tuhan utk aku. Aku dh ditanya tau! *sweating* Okay jangan tanya!


2 ulasan:

Hzwan Hammad berkata...

nk tnya jgk leh x? hehe. anyway hapy to hear that you really enjoy your new life their.

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

waaaaaaa fatin sudah di'tanya'??? OMG hahahaha aku xmau tanya tapi ce citer ce citer faten! ;p