Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

22 September 2011

Jgn risau stalkers, aku hidup lagi ni ha.











Dah beberapa kali menaip, dan kemudian dibuang semula. Aku rasa aku dh terkena sindrom `hai-menyampahnya-tengok-blog-saya-sendiri-dan-menyampahnya-nak-menaip`. Kan? Kalau aku yg menulis kerana jiwa ni dah menyampah, maksudnya jiwa aku tgh kering skrg. Aku sibuk dgn hobi baru dan aku sibuk dgn masalah-masalah serta kerja-kerja yang baru. Semua benda yg aku impikan telah dan bakal terbengkalai seperti projek menulis novel dan puisi berganda-ganda selain projek menyusun folder-folder dlm laptop. Hal ini kerana perghhh maafla, sebab aku pakai penanda wacana hal ini, aku ambil Bahasa sebagai minor jadi harap difahami keadaan aku yg semedang berbahasa indah ni ye tehehe. Indah dan susah. Hal ini kerana, memang aku tgh byk kerja dan byk kerja! Eh aku dh menaip hapa ni! Kan?

3 ulasan:

Farhana Sukre berkata...

Fatin, cuba hantar puisi hang dekat tunas cipta..CUBA! hantar guna emel saja..

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

thanked God you're still alive!

-ikhlas dari seorang stalker ;) -

ftn berkata...

fana; hehehe malu la. apa emelnya hehehe

nie; thank god that you are my stalker! :D