Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

03 Mei 2012

sad story


hari ni mood sedih sebab i got the lowest mark for my proposal paper wuwuwuwuw *kesat hingus* kalau middle low takpa lagi tapi ni bottom low kot lowest tah hapa hapa la material yg aku bg kannnn. aku sedih  sampai mkn tak berapa nk lalu, mood hilang, jiwa terbang wuwuwuwuwuwuw. rasa nk bg penampar ja dekat diri sendiri tu la org suruh taip elok2 aku taip tah hapa tahhhh wuwuwuwuwuwuw sekali lagi. 

memang la waktu buat aku memang tak give my best sebab mcm aku pandang enteng la dekat paper ni hewhew tapi i dont expect la never ever that i'll get the lowest mark wehhhh, sebagai anak dara aku terasa imej aku terjejas mcm apa kejadahnya telah ku lakukan ini wahai manusiaaaaaaa, kau menaip pakai kaki ke pakai lutut sampai markah rendah mcm rumput ni arghhhh benganggggg. takpernah la dlm seumur hidup aku meremehkn makanan tengah hari tapi disebabkn hilang mood aku lupa aku tak ambik lunch tadi lepas tu terus straight away pergi utk 2hours class gila pedih perut wehhh. wuwuwuwuw. 

berkoyan2 kata semangat dr rakan2 tercintun aku yg aku terima tapi semua tu ibarat masuk telinga kanan keluar dari telinga kiri balik wuwuwuwuw. aku rs cm dunia ni kejam dekat aku, dhla sedih tgh luah emosi sedih dekat kwn aku dekat toilet aku tak kira dh dia nk dgr ke takmau dgr ke, aku nk ckp jugak jugak papppp belakang tangan terkena kepala paip pulakkk, benjol tangan kanan aku apa nk jadi ni Fatinnnn. pastu aku cuba memotivasikn diri dgn bermuhasabah. mungkin ini adalah kifarah dosa2 aku yg ibarat pepasir di pantai, banyak sampai tak terkira :'( selain pd tu aku cuba semat balik la ayat ni

"...But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not." [2:216]

1 ulasan:

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

sabaq ten, dah present belom proposal? be fully prepared ok ten? ;) aku tau perasaan tu, just like my final presentation, frust ada, sedih ada....semua ada. tapi parents aku pesan jgn give up! depa pesan suh tulis thesis elok2 nak cover balik presentation ritu. never give up with whatever happened to you my dear. fighting! -kwang soo-