Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

22 Disember 2009

actually

assalamualaikum. hai! rindu aku tak wahai cik belog bersawang? lantaklah kau nk rindu ke tak. aku tak pun. hehehehhheheheeee tsk tskk. jam baru 4.13 pm. ayah mak adik adik dok menghadap tivi. tgk cerita dongeng. aku malas nak join venture. sebab aku ada hal nak sortkan dan make it clear. kalau siapa yg peka dgn aku punya previous post mesti perasan yg aku ckp aku dh lost berkilo kilo weight due to mcm mcm faktor. actually aku dh pegi buat check up pun. sbenarnya aku ada penyakit lah. pandai pandai aku buat assumption awal hari tuh. adoi. ya. rasa mcm nak ketuk kepala sendiri dgn kapas pun ada. tapi things get better dah day to day. aku sakit tiroid. sakit biasa je tuh. cuma efek dia yg obvious sikit.

EFEK


1. sesak nafas sebab heartbeat aku terlalu laju
2. lost some weights sebab memang nature penyakit neh. aku tatau exactly lah wey
3. cepat penat
4. cepat rasa gemuruh jiwa er gemuruh
5. sweating selalu *yg ni aku tak ada* alhamdulillah.

tuh sajalah. tapi tuh check up yang last month. kelmarin aku ada appointment dgn Dokter Isma (memang nama sebenar). alhamdulillah byk byk byk.percent tiroid aku dh bkurang dari 300% ke 53%. ! byk kan? syukur syukur. Tuhan bantu ni. alhamdulillah. :) cuma yg aku tak sedap sikit, aku kena spend at least RM200 *sengaja dibesarkan font/ kau rasa mahal kan?* per month utk ubat. aku rs mcm waste jugak. kesian mak ayah aku kan. byk tuh. tapi takpela. insyaAllah ada hikmah. semoga Tuhan sentiasa ada dgn aku dan semoga aku sentiasa ada dgn Tuhan.
terima kasih.

Tiada ulasan: