Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

03 Mei 2010

lekat

sekali lagi, tag dari cik mata kecik super duper anggun


1. adakah anda merasakan anda hot?

tak mungkin. saya org biasa saja. *tutup muka dan menunduk*

2. upload wallpaper pc/laptop anda gunakan skrg
3. cerita pasal gambar ini -

:') suka sangat aku dgn gambar ini. aku ini cepat alpa dan lupa orgnya. jadi, sebagai reminder utk aku, aku letak gambar ini. asalkn buka lappy, aku nmpk gmbr ini, sekurang kurangnya aku jadi teringat pada mati. pada Allah. lagipun, aku kan nak jadi org bijak. sebab org bijak ialah org yg mengingati mati. aku harap aku dpt mati dlm keadaan yg baik insyaAllah. aku pernah byg saat itu mcm ni waktu lepas solat dgn telekung masih bersarung. aku duduk berbaring, konon2 dgn tangan qiyam di bawah dada, dgn memegang quran tafsir sambil tarik senyum paling manis. haha. pastuh, aku senyum sorang2 sebab aku fikir, uih aku ni nak mati sgt, pahalanya dh cukup ke? tskk tsk makan dalam oih aku sorang2! :D

4. kali terakhir makan pizza -

erm, last 3 months. maybe. aku suka mkn pizza emak aku lagi. lebih besar dan lebih cheese!

:D

5. lagu terakhir anda dengar -
biar dari fynn jamal
tentang ayahandanya. lagu yg mampu menangkap sendu syahdu aku. :')


6. apa anda buat sambil menyelesaikan tag ni -
everything! :D

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape? -
1) along- family
2) fatin- friends
3) atin- sesetengah sj yg panggil sebab nama fatin silabel yg lima huruf tu dorang kata panjang. mn ada. dhla bunyi2 nyah ni. oih! its so not me! ;P
4) nufa- azren always called me using this name. this is actually my nickname waktu aku dari primary school lagi. mommy creates this one as my initial so that i can used it to mark my things example; write this initial at my school bag so that no one can stole it from me! yay to mommy, i still have that bag!
5) dak kecik/kicik- hairan saya!
6) betabest- nickname MIRc. zaman zaman baru remaja. kelakar tapi manis.

8. tag 5 org yg anda nk tag
-
i hate tagging! am okay to be tagged but not to tag
anyone? u are most welcome to do this u know to kill the time :D
so I guess, i have to ignore the other quest below!
done.

9. siapa no 1 anda? no 2? -

10. katakan sesuatu kepada no 5
-

11. no 3 ada hubungan dgn siapa? -

12. kata kata cinta pada no 4 -

1 ulasan:

[ija fareeza] berkata...

nah.ambik award kt rumah sy.. :)