Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

05 Jun 2010

lima jun


assalamualaikum. apa khabar semua? aku sihat. semua? ahh takpe. abaikan. hari ini seronok sgt. seronok. sebab hari ni, KEKITA berjumpa lagi mcm dulu dulu di CP. walaupun byk yang takdpt join cthnya fit atas sebab abang dia bertunang hari ni, mia sebab kerja jadi kena jadi pkerja bdisiplin, hasz kat ostrolia nun diknon ngajinya, pah sebab kerja juga, cipak sebab tak cuti di usim sedang mengaji, duyah sebab duyah cuti tak sm dgn org jugak dll lagi yg mana mana aku lupa nak sebut, minta maaf.

KEKITA tidak mengamlkn dasar aparteid ya sebab KEKITA cuma la nama utk komuniti wawasan dan apake namanya bilik atas nun yg selalu lepak sekali. padahal, KEKITA merujuk kpd semua SMKAK darlings :) darlings shj ya. bukan handsome dude ya. lelaki maka ada nama mereka tsendiri, mungkin.

antara darlings yg mghadirkn diri adalah, saya, Melia, Anis, Esah, Elly, Azira, Rer, Dnah, Meknie, Arina dan Ha.

benda biasa KEKITA walaupun dh masing masing besar adalah lemah dalam bab mencari port melepak. hailo betul. apakebendanyalah KEKITA dtg dtg terus duduk duduk tanpa segan silu di Mekdi dgn tanpa makan atau order langsung di Mekdi. terbaik. sebab takut Mekdi marah, dan sebelum kami dibambu keluar secara nyata, kami pun keluar dari Mekdi.

setelah itu, semua pun lapar semua pun nak makan tapi semua pun takmau mkn di Food Court sebab boring sebab selalu makan di situ sampai makcik Food Court aim dan para sellers serta customers lain pun rasa annoyed dgn KEKITA haha based on the past reu, jadi atas cdgn bernas aku, KEKITA bcdg nak makan di luar CP. humangaih tapi malangnya. kami semua tersilap pilih kedai, sebab kedai yg dipilih tidak menyediakan makanan bergoreng kecuali berlauk.

jadi, semua KEKITA pakat pakat tarik muka dan cuma order minum. baik. yg salah memilih kedai adalah cik Azira ya cik cik bukan saya. saya, cdg saja tehehe. sebab semua lapar, jadi aku dgn yg lain fikir apa salahnya kita order makan di kedai sebelah dan bw makan di kedai ini.

Dnah: "apa kata, kita suruh makcik kedai sebelah bungkus dan bw bungkusan utk makan di sini?"
Anis: "apa kata, kita suruh makcik ni bungkus air, kita pergi makan di sebelah?"
aku: "ya, cdgn Anis paling boleh diterima. cdgn Dnah ditolak. HAHA"

cmni lah KEKITA. havoc di mana mana. dan GILA. dan TAK MATANG.


seterusnya, aktiviti diteruskn dgn solat Zuhur di Pusat Dakwah, alhamdulillah boleh buat menantu eh eh lari topik.

lepastu baru pergi makan betul betul di kedai makan betul betul ada nasi bergoreng

setelah semua selesai, si Mekni bcdg nak bw KEKITA pergi main main game. okay. takpe. budak 21 eh makbudak 21 pun boleh main hapah. tuptup pergi, halemak aih, sesak. bising. karut. jadi kami tukar venue. set. semua nak main boling. aku ON. walaupun aku OFF.

ohmaigod. I hate bowling. haha :DD. i cant play well tho I give my full concentrations. my hands just went randomly and I throw the ball like am throwing a bomb! seriously. haha :D
ah. guess what. am the last one. with err 40? yes yes. laugh at me please haha. aku memang sayur. ahhh benci. kalah dgn Dnah pulak okay. Dnah is bragging about last time she was the champion yet for this time, she was the second last person because of me. haha haha.

ah yes. the winner is drum roll dush tu du dush dush dush; cik Elly. Elly baling bola boling mcm nak pergi iron baju prep class. tenang. sabar. aman. nyaman. dan gemalai. taktipu. betul. semua KEKITA ambil berkat Elly dan setiap kali Elly berjaya jatuhkn pin, KEKITA akan salam dgn Elly especially aku ler -__-". ahh tapi, KEKITA cakap aku kalah secara bermaruah, sebab aku dpt STRIKE sekali. okay sekali. tu pun ada okay. Dnah takde. haha :DD

kedua, cik Azira. dan seterusnya, aku takingat. nanti aku check balik gambar result. dah habis semua, semua pun jalan jalan dan cari pasal tehehe.

tamat secara rasmi reu KEKITA kali ini adalah pd pukul lima.

aktiviti KEKITA pd kali ini adalah spt biasa. wajib ada photo shoot. wajib sembang tak igt dunia. wajib catch up cerita hidup masing masing seperti;

1) bila habis cuti?
2) buat apa kt rumah?
3) cmna study?
4) bila praktikal?
5) exam susah tak?
6) datang dgn sapa?
7) balik dgn sapa?
8) tet?
9) tet?
10) adik dok ngaji mn skrg?
11) abang kak kawin bila?
12) ampa nk kawin bila?
13) KEKITA, sapa nak kawin dulu?
14) Dnah, matured dak lagi?
15) ampa ingat dak Aini kena denda sembahyang atas tar jalan sebab lewat Subuh sampai batu trlekat kat dahi? *ni soalan aku*
16) Dnah, ingat dak ang ponteng kelas Modern Maths cikgu Pian dgn azira, hasz, patin kat bilik study pastuh bomba dtg sebab nak sembur tebuan dlm bilik study dan kita kantoi ponteng dgn cikgu Azman yg buat2 taknmpk? *aku lagi*
17) weh igt dak kita sembahyang dlm bilik sebab malas turun surau *anis amik turn menyoal*
18) syorad sihat? *syorad adalah soft toy Cipak, dan baby KEKITA* :DD anis; "syorad dh lunyai."
19) Arina, ang amik kos hapah tah?
20) Elly, praktikal okay? ada lelaki hensem tak kat kilang?
21) Meknie, UMT tu apa?
22) Rer, bila kita nak pi pasar malam?

KEKITA, KEKITA. *senyum*

walaupun dh 4 tahun berlalu sejak masing masing tinggalkan SMKAK, KEKITA masih mcm dulu. GILA. takmatang. havoc. ceria. samseng. malu malu. playfull. kaki melantak. hati mulia eh eh tiba tiba haha :DD
walaupun masing masing dh ngaji jauh jauh dari masing masing
walaupun masing masing dh jarang contact sebab sibuk
walaupun masing masing dh ada kwn kwn baru yg lebih hebat dan ganteng
walaupun maisng masing dh ada cerita hidup serta cita cita sendiri yg mantap
walaupun masing masing dh makin cantik dan pandai bersopan
walaupun masing masing dh injak usia angka dua puluh termasuk adik Dnah kita :)
walaupun masing masing dh berlainan course dh tak ada course Sains ke Sastera ke
walaupun masing masing dh ada lesen kereta eh eh

KEKITA tetap KEKITA. gelak sama sama. sedih sama sama. caring sama sama. main sama sama. marah sebab sayang. tegur sebab kasih. tampar sebab cinta. tumbuk sebab suka.
aku harap KEKITA mcm ni utk selama lamanya. semoga cinta kita dijaga Dia sampai bila bila. semoga KEKITA dewasa sama sama.

Anis: "kita tgk nanti, siapa antara KEKITA yg akan kahwin dulu"
aku: "haah. lepastuh, kita gelakkn dia ramai ramai haha"
Dnah: "jgnlah, kita ucap la tahniah dulu". dnah, dnah -_-"

p/s: gambar gambar akan diupload nanti nanti :)

9 ulasan:

Afiqah Mohammad berkata...

aku mna? sob3

Hzwan Hammad berkata...

aku xd pn..huhu

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

hahahaha....fatin menang b'maruah! eli slalo men boOling msa kt perak laa...n mmg xley blah bca soklan2 ank....hahahaha (gelak golek-golek)

shafiq sabri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ftn berkata...

bom: olos :'
hzwan: HAHA. kalau ang ada tiba2 semua akn freak out. :DD
meknie: oo. patut elly terer huh huh. tehehe. aku pun gelak. aku pun rindu sobs :'( walaupun baru jumpa dh rindu.
ulasan dipadam: aku tak pernah padam pun. ke mksudnya the writer him/herself yg padam? *wondering*

Hzwan Hammad berkata...

haha..awt nk freak out plak??aku bkan mkan org la..hehe

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

hzwan...this group onlyfor GIRLS or now u can call us LADIES hahahaha

ftn berkata...

thats my point meknie. gimme pai! haha. mesti la KEKITA freak out tiba2 ada dude okayy :D
OMO OMO. i love the word ladies. :DD <3

Hzwan Hammad berkata...

haha..lawak jela..xnk pn aku join..kalu ampa jmput aku jd vip pn aku xmua p jgk..haha