Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

29 September 2010

finally

assalamualaikum! salam aku sungguh berbunyi ceria. sungguh. kalau kau dpt dgr versi lisannya pasti kau teruja. *sengih*

aku dh balik ni. setelah sekian lama aku sembunyikan Orang Biasa atas beberapa faktor seperti, sebab aku hilang track nk menulis, sebab aku cuba nk jd org lain, sebab aku bosan, sebab aku tak ikhlas menulis dan sebab aku rs aku hipokrit, aku tutup OB dr semua mata. tapi skrg tidak lagi. aku dh kembalikn OB kepada semua terutama khas utk mereka mereka yg setia menatap tulisan taipan picisan seorang Fatin ni. *sengih lagi*

tapi OB dh lain. OB dh baru. tak mcm dulu dulu. cr penulisan OB masih sama, cuma matlamatnya dh jauh beda. aku telah melakukan operasi penjenamaan semula eceh ayat tehehe. takpo la. layankan sj la aku ni ya.

semua org boleh menulis. semua org ada cr menulisnya sendiri. semua org ada sebab utk menulis. dan semua org adalah bukan aku sebab aku bukanlah semua org. aku menulis kerana passion. aku menulis kerana aku tidak pandai meluahkn perasaan src lisan dan aku menulis kerana ingin berkongsi. mn mn yg tak kenan, harap ditegurkan ya. mana tahu, aku takperasan, aku kan rabun teruk skrg sedih sobs.

semua puisi puisi picisan yg aku lambak di ruang sosial fb, telah aku pulangkan ke rumah OB ini. *senyum besar* sila sila ambil pengajaran dan yg buruk jdkan pagaran eh jgn diikutkan maksud aku.

dan kpd pembaca setia OB, jgn suka suka sgt. buat rileks sudah ya hahaha ayat bajet aku. template kosong sesuai dgn jiwa aku jangan mengada ngada nk minta aku letak template lg menawan ke colorful ke tak hendak aku.

okay cukup dh ni. boring pulak tulis lama lama. okay bai. jgn ngumpat tau, takbaik. benci senyap senyap pun tak baik. bai. zas.

1 ulasan:

Hzwan Hammad berkata...

yay!! OB dh balik..hehe