Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

11 Oktober 2010

happy birthday


alamak. dh dua jam berlalu sejak 10/10/10. lupa nk wish OB.
I cant recall the exact date of my first entry. because OB had had go through so many reconstructions including deleting, editing etc that I though I had delete the very first entry of October 2008. looking back at the date make me realize that, it had been 2 years since I blogging and I started to blog when I was nineteen. I was in my third semester of Foundation year back then.

jadi sbg ironinya, aku pilih 10/10/10 sbg tarikh birthday OB. nmpk balance sikit tehehe.


HAPPY 2nd BIRTHDAY Orang Biasa!

October 2008 - October 2009 : 1 year
October 2009 - October 2010 : 1 year

dah banyak air mata yg tersembunyi di OB
dah banyak perasaan suka tersirat di OB
dah banyak kata kata jujur bersemadi di OB
dah banyak post paling jujur di delete dari OB hahaha
OB adalah hati kedua aku
OB rumah singgahan aku
yg fail dalam bab menceritakn perasaan sendiri secara lisan
tetapi galak menulis membias luahan

semoga OB tidak menyimpan dan menyubur dosa dosa aku
semoga setiap huruf yg diteka di OB biasa membuah inspirasi jernih
jauh sekali mungkar
jauh sekali noda

HAPPY 2nd BIRTHDAY OB.




Long live OB.




3 ulasan:

L.I.F.E.1.2.3 berkata...

slamat ari jadi OB ;p
aku harap OB jd lg kuat utk trus kekal di alam blog~ ^^,

Hzwan Hammad berkata...

besday!! besday!! besday!!gilak aku dh lupa hr aku tulis blog aku ni..so cmne ni??haha..ok la aku nk plh hr ni jgk ar..haha

xpa, nt aku tolg promote OB ni..sma2 la tolg promote2 ni..haha

ftn berkata...

takpayah promote. OB suka sederhana sederhana. Less is More you know. Thanks guys btw for the wishes. :D