Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

20 Jun 2011

first day of second semester in two thousand eleven



Sekarang setiap Isnin pagi, aku tidak boleh melajak waktu tidur lagi kerna sekarang setiap Isnin pagi adalah kuliah dari pensyarah yg paling disegani kerna ilmu dan ketegasannya. Sedang setiap Isnin pagi adalah morning blues utk kita yg sudah tidur lajak selama dua hari di setiap hujung minggu istirahat. Justeru, aku pohon kalian andai disudi kirimkan aku barang beberapa tadahan doa dan hembusan semangat sebagai azimat di permulaan semester enam aku yg bakal mendebarkan. Kuat Fatin, pengajianmu cuma berbaki setahun!

1 ulasan:

Hzwan Hammad berkata...

hg tulis justeru. terharu plak aku. haha. ok, kuatkn smngt utk sem baru hg ni.