Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

01 Oktober 2011

Xxx




Okay gmbr tak ada kena mengena dgn entri. Yucksss lately aku makin cheesy ah biasa, wanita kan. Ala byk benda nk cerita tapi jiwa menulis makin pudar, jadi maaf la wahai diri. dan err stalkers? wiuwiuwiu. Senang cerita, hari berganti hari dan 2011 pun tinggal beberapa bulan sahaja lagi. Semester 6 dh nak habis ecewah kemain, exam pun belum! Next year aku dh jd final year student dan dh berusia 23. aku tetap rasa aku dan 23 sgt awkward. SANGAT.
Please be a grown up Ftn! you are going to finish your study and start off working next 2 year!
Jgn lembik lembik dh!



p/s; Terima kasih! Dari tahun asas ke tahun graduasi hampir mencecah 4 tahun setengah. Lamanyaaaaaa! Terima kasih :')





Xxx
Ftn S

Tiada ulasan: