Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

07 Mei 2010

mixed

okay. now i feel mixed. mixed. i feel lonely. lonely. i feel confused. confused. i feel sad. sad

confirmed. i feel mixed. again. oih.

i hate the word of lonely.because i hate loneliness. but lately, i keep feel it. i feel the emptiness. i feel empty.

ya Allah, dont leave me alone. dont leave me.

bila mana aku rasa bolong dan kosong, aku tahu, aku rasa seperti ditinggalkn.

padahal sebenarnya, aku yg meninggalkan Allah pada sesuatu sesuatu saat.

padan muka aku.

ya Allah, dont leave me alone. dont leave me.

ke mana pun aku berpaling, aku hanya ada Mu
apa apa pun yg ada disamping, aku cuma ada Mu

kalau Engkau tinggalkn aku juga, aku dah tak ada siapa Allah
aku tahu, saat aku tinggalkan Kau, Kau tetap ada utk aku

terima kasih

i feel lonely. yet i dunno how to describe the feeling inside. i feel mixed. oh.

Tiada ulasan: