Dengan nama Tuhan yg Maha Mengasihani dan Maha Penyayang

Inilah dia; tentang aku yg terpaling biasa dan hina.

10 Oktober 2011

ten reasons why I'm not cool

Okay. Okay. Okay. Fine fine fine.

1. Aku suka gmbr2 cantik. Tapi mungkin definisi cantik bg aku adalah lain bebenor dgn org lain. Cth gambar favorite aku;


kwn kwn aku kata aku pelik. Ermmmm aku pulak rasa aku biasa. mungkin cr aku define cantik lain sikit dr org lain. Kan?

2. Aku trauma dgn kucing tapi aku sukaaaaaaaaaa gila dgn kucing. Rs nk pegang cium belai semua ada tapi disebabkn faktor trauma pernah dicakar secara mengejut, aku pendamkn sj perasaan aku pfffff sayang!

tengok ni mana tahannnnnnnnnnnnn aaaa rasa nk squeeze ambik mata biru dia!

3) Aku selalu mimpi. Tidur la walau 2 saat pun mesti mimpi. Nasib kalau ingat, aku ingat. kalau tak ingat tak ingat la.

4) Semua benda yg menyedihkan aku akan aku karang dlm bentuk puisi. Soppy kan aku? sikit sikit puisi sikit sikit puisi tapi yelah dh cr aku hilangkn kesedihan sobss aku melalui sobss ini sobss

5) Aku lambat. Yeeeeeeeee. Lambat. Lmbt tangkap dan lmbt faham. Please la aku dh penat kena bahan. Semua benda aku lmbt aku rasa. Belajar, gosip tapi ceh ada hati nk join korum gosip org lain aku ni!

6) Aku byk cita cita tapi BYKNYA tak terlaksana. Sedih kan? Hai entah kapan eh terngomong bahasa Indo pulak. Entah bila nk langsai semua yg diimpi impi ni

7) Aku loud. Kdg kdg. Sebab tu aku takut aku tersentap hati org. Tapi kdg kdg je. Bila ada masanya, aku jadi penikus juga. Diam apabila perlu bercakap. Oh memang tipikal manusia aku ni!

8) Aku suka polka dot. Semua nk polka dot gila menyampah. Kwn kwn aku pun dh tahu.

9) Majority barang aku semua wrna coklat. Dulu aku takperasan aku suka wrna coklat smpai satu masa bila room-mate aku tegur baru aku perasan. Everything weh! Baju, kasut, buku, beg pfff memang kecoklatan la aku ni tho aku taksuka sgt mkn coklat.

10) Aku suka sapu sampah. Pantang nmpk penyapu. Err adakah minat ni menjadikan aku seorang yg tak cool. Aku boleh sapu smph sampai melecet tangan gila lah! Rasa mcm takpercaya? Percayalah weh hahaha!




Tiada ulasan: